Ougat Kietiekat

Dank die Vader vir Internet Katties…


My man is dankbaar vir die internet. Dit is die EEN ding in ons huis wat hy seker maak NOOIT in ons huis uithardloop nie.  (Wyse man wat met die hand vir my uitgesoek is…)  As ons internet leeggetap is, verkrummel my ‘normaal’-geen net daar en dan.

Daarsonder sou ek serkerlik ‘n grillerige ou-tannie wees met honderde katte. Matigheid.  Alles in matigheid.

Cat into trouble againSodra ek voel ‘n gemoeds befloking kom bederf my dag – gryp ek my rekenaarmuis om gou beheer te kry.  Dan kliek, kliek, kliek ek soos ‘n mal ding op my gunsteling loer plekke.

As ek nou daaraan dink, is ek sekerlik die blyste vir Google, en Google se slim foto prentjies.  Kyk daar is net geen einde aan die wollerigge oorvloed van ougatgeit nie.  Tumbler en Pinterest is van my anner gereelde loerplekke.

Wie kan dit nou weerstaan?

Wie kan dit nou weerstaan?

Sien, ek het ‘n vasdruk-kat hier in Akkra. Een is genoeg sê my Vrystaat Boerseun. Iets te make met die grootte van ons wooneenheid en twee wat sal vermeerder…blah-blah-blah.  Terug in Namibië is daar ‘n hele spul diere op die plaas.  Honne, hoenders, gaanse, koeie, skape en natuurlik drie katte.  Miskien mis ek net die samesyn en interaksie van al die diere?

Misca is ons Akkra geelstreep kat.  Hierdie katte is van die klein soort – sys amper drie en ‘n half jaar oud, maar piepklein soos ‘n nege maarde oue katjie.  Destyds het ek haar by ‘n lokale veearts gaan haal, maar ai. Sy was so klein dat sy nog nie eens self kon eet nie. Dit sê natuurlik sommer baie van onse lokale veeartse se kennis oor katte!  Seker ‘n wille ding iewers in ‘n bos gevang. Uitgespaar sou ek sê want hierdie ouens van die Noorde eet kat en hond.  Ek vertel vir almal lokaal wat ore het sy’s vol chemiese veearts inspuitings en die een wat aan haar vleis hap sal sekerlik vrek van vergiftiging.  Hulle vra gereeld of ek haar voer! En wat ek haar voer… Dink jou aan, dis ondenkbaar vir hulle dat ‘n dier jou moet geld kos. Wat nog van tyd wat jy aan haar afstaan met speel, troetel en versorging?  My kombuisfeëtjie trap deesdae lig al om my kat. Sy is met die besem bygekom omdat sy Miska ongeêrg met ‘n besem vanaf die kombuismat ‘vee’.  Bliksem – mors met my kat en ek krap jou oë uit.

Misca is gesnip – Boerseun se ding van een is genoeg, en daars reeds te veel weggooi katte innie wêreld…blah-blah-blah.  Sy het haar eie grille en dinge. Sy’s nie ‘n op die skoot en in jou arms en bed, kat nie.  Soggens wag sy my in, by my kamerdeur en kap-kap so effe aan my enkels soos ek my pad navigeer tot in die kombuis. Sy vryf gedurig deur, om my bene soos daai swart Dulux-verf katadvertensie van destyds.  Deesdae klim sy suutjies op besoekers se skote en sit kalmpies soos ‘n swinks by hulle.  Solank hulle nie te veel aan haar vroetel en vryf nie – sit sy toe ogies en verbeel haar sys Koningin Sheeba.

Ek kop dit. Daar is derduisende van hulle op die internet; internetkatte wat ek nie kan aandra nie. Net bekyk en oeh-en-aah, en sien Boerseun loer oor sy bril, my kant toe. Wyse man sprag geen woord nie. Loer net so nou en dan my kant toe.

Nuuskierigheid het jou ingekry - en nou?

Nuuskierigheid het jou ingekry – en nou?

Dis ‘n groot bonus dat hy gek is na katte. Nie die internet soort nie – hy is die een wat regte peek-a-boo speletjies met Misca-kat speel. Hy bekruip en bespring haar en karring met haar al is sy lui en nie lus vir speel nie.  Hy koop speel muise en veer-stokkie speelgoed vir haar en het altyd tyd om haar deurmekaar te vroetel. Basta of sy nou daarvan hou of nie.  Sy deel gedurig dieselfde rusbank met hom – net so ampertjies soortvan bo-op hom.

Mag ek eendag op my ou-dag omring wees met diere se onbaatsugtige liefde.  Die beste ding wat ek nog gehoor het is van die ouetehuis wat losloop diere inneem en versorg. Dis mos nou ‘n wen-wen situasie.

Onbaatsugtige liefde

Onbaatsugtige liefde

'n Wollerigge vasdruk-ding

‘n Wollerigge vasdruk-ding

Net vir die snaaksigheid: hie’d ‘n snaakse video van wipgat katte.

10 thoughts on “Dank die Vader vir Internet Katties…

  1. Klip

    Miskien het jy al hierdie iewers gelees………….

    Ugly by author unknown

    Everyone in the apartment complex where I lived knew who Ugly was. Ugly was the resident tomcat. Ugly loved three things in this world: fighting, eating garbage, and shall we say, love. The combination of these things combined with a life spent outside had their effect on Ugly. To start with, he had only one eye and where the other should have been was a hole. He was also missing his ear on the same side, his left foot appeared to have been badly broken at one time, and had healed at an unnatural angle, making him look like he was always turning the corner. Ugly would have been a dark gray tabby, striped type, except for the sores covering his head, neck and even his shoulders. Every time someone saw Ugly there was the same reaction. “That’s one UGLY cat!!!” All the children were warned not to touch him, the adults threw rocks at him, hosed him down, squirted him when he tried to come in their homes, or shut his paws in the door when he would not leave. Ugly always had the same reaction. If you turned the hose on him, he would stand there, getting soaked until you gave up and quit. If you threw things at him, he would curl his lanky body around your feet in forgiveness. Whenever he spied children, he would come running, meowing frantically and bump his head against their hands, begging for their love. If you picked him up he would immediately begin suckling on your shirt, earrings, whatever he could find. One day Ugly shared his love with the neighbor’s huskies. They did not respond kindly, and Ugly was badly mauled. From my apartment I could hear his screams, and I tried to rush to his aid. By the time I got to where he was laying, it was apparent Ugly’s sad life was almost at an end. Ugly lay in a wet circle, his back legs and lower back twisted grossly out of shape, a gaping tear in the white strip of fur that ran down his front. As I picked him up and tried to carry him home, I could hear him wheezing and gasping, and could feel him struggling. I must be hurting him terribly, I thought. Then I felt a familiar tugging, sucking sensation on my ear – Ugly, in so much pain, suffering and obviously dying, was trying to suckle my ear. I pulled him closer to me, and he bumped the palm of my hand with his head, then he turned one golden eye towards me, and I could hear the distinct sound of purring. Even in the greatest pain, that ugly battled scarred cat was asking only for a little affection, perhaps some compassion. At that moment I thought Ugly was the most beautiful, loving creature I had ever seen. Never once did he try to bite or scratch me, try to get away from me, or struggle in any way. Ugly just looked up at me completely trusting in me to relieve his pain. Ugly died in my arms before I could get inside, but I sat and held him for a long time afterwards, thinking about how one scarred, deformed little stray could so alter my opinion about what it means to have true pureness of spirit, to love so totally and truly. Ugly taught me more about giving and compassion than a thousand books, lectures, or talk show specials ever could, and for that I will always be thankful . He had been scarred on the outside, but I was scarred on the inside, and it was time for me to move on and learn to love truly and deeply. To give my total to those I cared for. Many people want to be richer, more successful, well liked, beautiful, but for me, I will always try to be Ugly.

    Gaan ek ook nou sommer my kat by die huis n ekstra drukkie gee…………

    Liked by 1 person

    Reply
  2. Anonymous

    Dink ek nou aan al die harde werk wat in Afrika gedoen word

    A Priest was about to finish his tour of duty, and was leaving his
    Mission in the jungle where he has spent years teaching the natives when he realizes that the one thing he never taught them was how to speak English.

    So he takes the chief for a walk in the forest.
    He points to a tree and says to the chief, “This is a tree.”

    The chief looks at the tree and grunts, “Tree.”

    The Priest is pleased with the response.
    They walk a little further and he points to a rock and says, “This is a rock.”

    Hearing this, the chief looks and grunts, “Rock.”

    The Priest was really getting enthusiastic about the results when he
    hears a rustling in the bushes. As they peek over the top, he sees a couple of natives in the midst of heavy sexual activity.

    The Priest is really flustered and quickly responds, “Man riding a bike.”

    The chief looks at the couple briefly, pulls out his blowgun and kills them both..

    The Priest goes ballistic and yells at the chief that he has spent years
    teaching the tribe how to be civilized and be kind to each other, so how
    could he kill these people in cold blood that way?

    The chief replied,
    ‘MY BIKE’!

    ENJOY YOUR DAY and remember to keep off the roads when riding somebody else’s bicycle.

    Like

    Reply
  3. Toortsie

    Ek is nie die wêreld se beste troeteldierbaas nie, maar hou tog van my hond. Dis die oulikste kat-foto’s, en ja, ek sou wou wens dat ouetehuise dalk ‘n kat of twee, of hondjie of twee aanhou. Ag ek besef die higiëniese storie, en al daai dinge, maar dink tog dit sal vir die oumense so baie beteken.

    Liked by 1 person

    Reply
    1. Daniël Bezuidenhout Post author

      Higiëne is virri voëls. Solank die honne al hulle spuite het en omloop vry is kan hulle die oumense maar oplek! Daars iets baie kalmerend om so wollerige ding vas te druk. Ek kat of hond is mos ‘n warmwatersak wat nie koudraak nie. In Nederland toetsloop hulle nou studente in ouetehuise. Dis glo baie suksesvol. Elke student moet 20 uur per week met oudstes in die plooie paleis deurbring. Oues leer van sosiale netwerk en studente leer van verdraagsaambeid en respek. Spiekeries idee!

      Like

      Reply

Leave a Reply

