Pa en sy kinners

Wees stil en weet ek is met jou


Voor hy dood is het ek een ding geweet, sy kinders as sy alles.

Sy grootste trofee, sy hart se trots. Sy rots.

Sy eerste gedagte met sonopkoms en sy laaste gedagte op sy kussing.

Beide my broers is gesny op dieselfde skoenlees.

Lyk op ‘n druppel net soos hy.

Die oudste het dieselfde hare, spierwit en geil gegolf.

Hardegat, harstallig. Prakties.

Vroumense se broekrek skiet as hy hulle aandag gee.

Die jongste het sy besigheids vernuf.

Hy trek mense na hom – charismaties soos kers en mot.

Ek; ek het sy entreupeneurskap.

Sy sportlus. Sy stilligheid. Sy kunsstreep.

Hy het al drie kinners, stil – elke dag, iewers weet ek is hy met ons..

7 thoughts on “Wees stil en weet ek is met jou

  1. Pingback: God se woorde inskerp en daaroor praat | Belgian Biblestudents - Belgische Bijbelstudenten

Leave a Reply

