Vanselfsprekend


Al my besoekers in my blog – hier is ‘n ougat mede Akkra inwoner vanuit Gauteng! Sy’s sommer baie wys en woon net om die hoek van my. As ek voel ek wil myself gaan versuip in ons watertenk, loop ek sommer oor en gaan drink koffie by haar. Sy’s vir my meer werd as diamante…

Sketchyanecdotes

Is ‘n ding wat ‘n mens in hier in Wes Afrika in die moeilikheid kan laat beland.

Vanselfsprekend is dit dat almal by ‘n rooi verkeerslig stilhou.

Nie hier nie. Hier beteken ‘n rooi verkeerslig dat motorfietsryers so effens stadiger ry, dalk in die middel van die kruising vir ‘n sekonde net-net stilstaan voordat hulle voortspoed. Dit word aanvaar dat ander padgebruikers van hierdie fenomena behoort te weet en toelatings moet maak om te verseker dat die motorfietsmaniakke lewendig aan die anderkant sal uitkom.

Vanselfsprekend is dit; dat as jy ‘n kraan oopdraai, daar water sal uitkom andersins ten minste dat wanneer die waterlorrie uiteindelik na ‘n dag se angstige gewag sonder water, by die huis opdaag en water in die tenk pomp, dat daar vir ‘n week of twee water sal wees. Twee mense kan laaaank stort in 5000 liter water…

Twee dae later staan ek onder die stort…

View original post 601 more words

One thought on “Vanselfsprekend

Leave a Reply

