Luiaard gaan na die mier


click here to translate..

In opdrag van SHARE YOUR WORLD – 2016 WEEK 9

Hierdie gedelery is oorspronklik in Engels, maar ons kan mos die Rooitaal omdop! 


Het jy vandag iets gedoen wat jy vreeslik graag wou doen?

Vanoggend het ek tuisgebakte sjokelade muffins gaan afgee by my Indiese buurvrou.  Sy is soos ‘n besige miertjie, oppad werk toe of besig om haar seuntjie rond te karwei.  Tog maak sy altyd tyd om hallo te sê, altyd vriendelik en tegemoedkomend.

Screenshot 2016-04-10 20.36.34.png

 

Wat kan jy die Wêreld mee help?

As ek iets kon verander sou ek mense meer verdraagsaam wou maak teenoor andere.

Klink simpel en eenvoudig maar ons oordeel so gou.

Onlangs is ons na Thailand waar ek eerstehands met Boedisme te doen gekry het.  Mense se absolute aanvaarding van almal om hulle- het my verstom.  Hulle het ‘n leef en laat leef houding teenoor almal.  Of jy nou ‘n homoseksueel, transvestiet, lesbeen of doodgewoon is, hulle aanvaar almal.

Almal is perfek-God maak nie ‘n fout nie!  Ek verloor dit soms uit die oogpunt. Ek gaan hierop probeer verbeter.

Is dít nou nie ‘n wonderlike uitgangspunt nie?  Almal is perfek geskape.

In onse Kerk voel ek mens spandeer soveel tyd om te besin oor die verlede, vergifnis vir wat ons reeds aangevang en gedink en begeer het.  Boediste spandeer baie tyd in die hede en toekoms. Probeer vandág beter doen as gister, doen vandág iets vir jou medemens, streef, beplan en bid vir ‘n beter môre. Iets wat ek na kan streef… sien – vandág sjokelade muffins gebak en uitgedeel.

Mens moet iewers begin.

 

As die lewe ‘maar net ‘n bak vol kersies was’… watter soort vrug sou jy wees..?

Moerbye, daardie sappige pers soort wat net vir omtrend drie weke in die jaar in seisoen is.

 

Aanhalingslys: Lys drie van jou gunsteling aanhalings?

Om af te breek is geen kuns nie. ‘n Klein babetjie kan ‘n blommetjie verniel wat dit ‘n God gekos het om te maak.~ C.J. Langenhoven

As jy nie kan positief wees nie – wees dan stil – Joel Osteen

Screenshot 2016-04-10 20.38.39.png

Die doel van die lewe is om jou geskenk aan die Wêreld te besef, die sin van die lewe  is om daardie geskenk met die Wêreld te deel – William Shakespear

my gunsteling: Luiaard gaan na die mier – Die Bybel

 

Bonus vraag: Wat van verlede week is jy dankbaar voor?

 Gesondheid – ek neem waar; my Moeder se brose ou-mens lyf. Osteoperose en daaglikse pyn – ek voel so hulpeloos.  Kan ek nie van diepyn help dra nie?
Ek is innig dankbaar vir my eie gesondheid en oefen hard om fiks te bly.
In die komende week, waarna sien jy uit?
My man gaan vir besigheid reis – ek sien uit na sy laat aand gesels-oproepe…
Screenshot 2016-04-10 20.43.46
6 thoughts on “Luiaard gaan na die mier

Leave a Reply

